zaterdag 9 juni 2012

VRIJ....Boven alles uit!

Vorige week zagen we onderweg in de auto een luchtballon. Wat lijkt het mij heerlijk zo boven alles uit te stijgen. Alles vanuit een ander perspectief te bekijken en te beleven. Heerlijk VRIJ, niemand die je ziet...
Even later zagen we 2, nee, 3 luchtballonnen. Een stukje verder gereden, zagen we er 7, en nog meer. Een prachtige lucht vol luchtballonnen. Wat zullen ze daar boven genieten.
Een oud kinderlied komt boven. Ken je het ook?
We zaten met een zucht
Al boven in de lucht
We zaten zo gezellig in een schuitje
En niemand kon ons zien
We hadden pret voor tien
Leve de Luchtballon.  (zeppelin)


3 opmerkingen:

  1. Leuk blogje. Ik wil niet graag in een luchtballon maar 'vrij' zijn is geweldig natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je er zelf wel eens ingezeten Yvonne of zou je het wel willen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er nog nooit ingezeten. Het lijkt mij wel gaaf om hoog boven alles te zweven en alles vanuit een ander perspectief te bekijken. Maar in zo'n mandje lijkt het mij eng. Toch zal ik mij daar niet door laten weerhouden. Genieten...

    BeantwoordenVerwijderen