vrijdag 29 juni 2012

Vrij...vakantie


Nog even en de schoolvakanties beginnen. De kinderen zijn VRIJ van school en velen trekken er even op uit: VAKANTIE! Even uit de routine van alle druk en tijd nemen voor ontspanning, tijd voor elkaar, tijd voor het gezin, enzo: GENIETEN.

Dit jaar gaan we samen naar Noorwegen. Een prachtig land met veel natuur. We zijn er al verschillende keren geweest. De stilte en de diversiteit in de natuur spreken mij enorm aan. Genieten dus! Ik zal de komende maand op deze blog en op mijn andere blog: http://creativeworship-workshop.blogspot.nl  het een en ander laten zien en er wat bij vertellen. 

"Wat doe je met vakantie?, "Waar ga je naar toe?", is een veel gestelde vraag. Voor mij is vakantie genieten van de natuur en de stilte, God ontmoeten. Ik ben benieuwd naar de invulling van anderen, dus laat gerust een reactie achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten